wtorek, 23 października 2012

Ostatnio często chodzę po sklepach. To chyba przez moją mamę, która nie może zdecydować się na buty. Za to przy tych wycieczkach po sklepach z butami założyłam sobie kartę w CCC, uprawniającą do zniżek i info o promocjach :) Postanowiłam sobie, że w końcu kupię utwardzacz do paznokci, bo ilekroć pomaluję paznokcie i tak po 2 dniach są w opłakanym stanie. Dzisiaj miałam ochotę pomalować paznokcie na jasny róż. Byłam w Super-Pharmie i zakupiłam utwardzacz i lakier. Akurat na wszystkie odżywki było -30%, także kupiłam utwardzacz w okazyjnej  cenie:


Tak przy okazji lakierów, natrafiłam ostatnio na fenomenalne kolory w Vero Modzie, ale niestety w sklepie w Bytomiu ich nie ma :( oto one:

3 komentarze:

  1. Ja tam nie mam co malować :c Ale śliczny kolor tego lakieru, w wakacje miałam podobny. Fajne te kolory na ostatnim zdjęciu, gdybym miał dłuższe paznokcie z pewnością szukałabym ich w sklepach. Pozdrawiam i zapraszam do mnie http://kimikano.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń